Programmatic är en annonsmetod som hjälper dig att optimera din digitala annonsering. Det ger dig större räckvidd, bättre kontroll över dina kampanjer och ger dig möjlighet att annonsera digitalt med minimalt spill.
Programmatisk teknologi använder avancerad dataanalys för att rikta annonser mot specifika målgrupper baserade på demografi, intressen, beteende. Detta förbättrar relevansen av annonserna och ökar konverteringsfrekvenserna.
Under en pågående kampanj så har vi möjlighet att kontinuerligt skicka ut statistik så du som kund på ett enkelt sätt kan se vilket resultat som kampanjen producerar.
Med hjälp av vårt stora utbud av valmöjligheter kan vi hitta de kanaler och miljöer som passar just för den målgrupp ni vill nå ut till. Utöver det så kan vi också använda vår tillgängliga användardata för att fokusera på att hitta det mest effektiva sättet nå ut med ert budskap.
Programmatiskt köp inkluderar ofta realtidsbudgivning där annonser köps i realtid baserat på tillgänglig inventering. Detta tillåter annonsörer att optimera sina budgetar och strategier för att nå rätt person vid rätt tidpunkt. Allt sker i realtid och med otrolig precision.
Oavsett vem som är din kund kan vi hjälpa dig att nå dem!